2013-07-08

Jordgubbar och minigolf

Idag kände jag mig lite misslyckad på jobbet igen. Suck. Det var egentligen bara ett klantfel. Ibland blir det fel och det är mänskligt att fela, men jag orkar inte just nu. Hade köpt en liter jordgubbar på lunchen som jag moffade i mig på eftermiddagen som tröst. Det var så gott. Svenska, mogna jordgubbar är det bästa som finns. Skulle kunna käka en liter varje dag.

Skulle egentligen träffa Tommy idag, käka scones och mysa. Men när mamma undrade om vi kunde spela minigolf eftersom hon kände sig relativt pigg idag kunde jag inte säga nej. Så jag och gamlingarna åkte och spelade minigolf i Valla. Det var ganska mycket folk när vi kom vid åtta-tiden. Solen sken och luften var varm. Svensk sommar är den bästa.

Genmodifierade jordgubbar?

Mamma hade så mycket energi i kväll, det var underbart att se! Här ser ni mamma, faster och pappa!

No comments: