2013-07-06

Lördag med Leon

Hallå vänner. Jag hoppas att ni har en underbar dag i denna ryssvärme. Jag jobbade 9-14 och gick upp extra tidigt vid kl 7 för att skypea en stund med min älskling. Så jag var ganska mör när jag kom hem. Men vem mötte mig inte hemma om inte min älskade bäbis-Leon? Har lekt med honom hela dagen och till middag fixade jag tacos, så jag är helt slut nu. Men här får ni några bilder från idag!

Duktiga hemmafrun syrran hade gjort brownie med jordnötssmörtopping - rena himmelriket!

Fina syrran (som precis smörjt in sig med lotion, haha) med gullungen Leon. 
Mammas trädgård blir bara finare och finare...

Chillar i värmen med älsklingen (kolla in mina skulpterade armar, haha!)

Hela familjen minus pappa gick på en promenad med Leon. Visst ser min bror bra ut med barnvagn, haha?

Mamma, moster och Leon!

Jag fick själv öva på mamma-rollen, haha. Mamam tänkte smsa denna bild till A och skrämma honom!

No comments: