2013-07-18

Kärleksfull onsdag

Min dag började väldigt bra med ett snabbt skypande med min älskling. Han är verkligen mitt ljus i denna långa mörka tunnel. Mitt pris, när jag har klarat av den här sträckan. Ibland undrar jag om han är för bra för att vara sann, tänk om han döljer någon mörk hemlighet. Det är klart att han gör mig galen av ilska och gör mig ledsen ibland, men vilket förhållande har inte sina nedgångar. Men vad har jag gjort för att förtjäna denna underbara man som ibland får mig att känna mig den vackraste tjejen på denna jord? I love you, babe.

Jobbet var så sjukt segt idag, gick runt med grus i ögonen hela dagen. Det konstiga är att så fort det är få kunder så blir man irriterad när en kund väl kommer, haha. Min kollega Anette uttryckte sig väl idag när hon pustade irriterat "Jag är bara så trött på alla kunder!". Hon har sista dagen inför semestern i morgon. Jag har fredag, lördag och 2 hela veckor kvar innan jag slutar. Slutar jobba. Helt galet. Vad händer sedan då? Kontrollfreaket Naffe håller på att bli sinnessjuk av att inte veta. Eller jo, jag vet att mamma opereras 8 augusti och Anthony kommer hit 17 augusti. Men inte längre än så...

Efter jobbet köpte jag med Burger King och hade snabbmatkväll hos syrran. Vi käkade, kollade på skräp på tv, jag fick leka med Leon en massa medan syrran diskade. Sedan badade vi den lille ängeln (gudars, vilken underbart snäll och "lätt" bebis han är!) och matade honom. Han somnade sött runt kl 21 och jag cyklade hemåt. Ville vara kvar och hänga med syrran, vi hinner ju aldrig prata bara leka med Leon. Men livet som mamma är tufft och jag tänkte att hon skulle få lite vila. 

Nu ska jag själv sova. Älskar att sova.

Jag och Leon chillar i soffan efter badet, visst har han blivit stor! Fina, fina Leon!

No comments: