2013-07-06

Rea på Rusta!

Ni som känner mig vet ju hur mycket jag älskar REA. Jag blir alltid så mycket gladare över att hitta ett reafynd som jag älskar och som inte kostar skjortan än att köpa något till fullpris och känna mig lite ångestfylld över att kanske inte använda stycket. Nu när det är sommarrea överallt kliar det ju lite extra i fingrarna, hehe. Men jag har lyckats hålla mig ganska bra tycker jag. Är fortfarande ute efter långkjolar och lite fina blusar... 

På sistone har jag klickat hem detta:

Till Anthony: WeSC Chambers by RZA Premium - hörlurar som fått kanonrecensioner.
Kostade runt tusenlappen på Letsdeal jämfört med originalpris på 2750 kr...

Till mig: Loafers, en v-ringad marinblå tröja och doftljus från GANT. 
Allt för typ samma pris som bara loafers med originalpris...

No comments: