2012-12-22

Da'n före da'n före doppareda'n!

Idag är en sådan mysig lördag. (Om man inte räknar med morgonens skypesamtal som började bra men slutade med att jag blev upprörd och ledsen - det vanliga alltså, haha.) Jag gick upp vid klockan 13 (!) och käkade lunch med mina syskon som är hemma nu under julledigheten. Föräldrarna var iväg på en lunch hos en vän. Vi syskon satt och pratade och skrattade länge, vilket vi inte gjort på länge. Vad jag har saknat dem, även om jag inte insett det. Mitt i allt ringde Björnie från Uppsala, han flyger till Vietnam i morgon för Global Medicin, spännande!

Nu sitter jag och sorterar bilder och överför till min externa hårddisk på 1 Tb (1000 gigabytes, wohow). Åh, så mycket bilder och så många minnen! Jag är så tacksam att jag har fått uppleva så mycket under mina unga år. Så, så tacksam!

I kväll blir det spelkväll med Sofie och gänget hemma hos Kojo! Ska ta med mig Labyrinten och något gott att dricka. Lilla Lisa kommer är i stan och kanske ska med. I morgon det uppesittarkväll hos Jocke. Ska dit en stund och mysa med killarna, men tror inte jag ska ha någon lott... Och på måndag är det ju julafton! Blir mysigt detta!

Ha en mysig helg allihopa!

Vår galna julgran förra året!

No comments: