2012-12-09

En fridefull söndag

Idag har jag haft en fridfull söndag. Vaknade sjukt trött klockan 11 och var tvungen att göra mig i ordning för en lunch med föräldrarnas kyrkvänner, som jag lovat att gå på. Det är inte mycket jag kan göra för dem och nu när jag bor hemma och inte i USA ännu, så känns det som jag tar varje tillfälle att göra vad de vill för att göra de glada. Lunchen var god men jag var lite så asocial och bakis. Vi kom hem på eftermiddagen, jag drack lite glögg, tog en tupplur, käkade middag och skypeade en stund med A. Han hade varit ute och krabbfiskat hela lördagen så han var ganska trött också, så vårt samtal var inte särskilt energifyllt. Usch, det är så mycket man tvivlar över när man inte är tillsammans.

Några bilder från min söndag:

Vitt och vackert överallt!

En bakis Naffe, mamma och några av "mostrarna" 

Glögg!

No comments: