2012-12-14

Friday night

Tänkte stånka och stöna om mitt 30-minuters korta pass på crosstrainern, berätta för er om min långa men mysiga dag och klaga på hur trött jag är efter att ha sovit så dåligt hela veckan. Men sedan läser jag om skottdramat i USA och att de har klippt bort scener ur Kalle Ankas jul. Vad ledsen man blir. Var är världen på väg? Ibland undrar man om det är dags för en apokalyps bara för att "rensa" bort lite av människosläktet och få oss att börja om från början igen. Det skulle behövas. Det är en sjuk värld vi lever i. Ta hand om er!

Här kommer några bilder jag tänkte visa medan jag fortfarande var på bra humör.

Mamma köpte juläpplen och trodde de kostade 11 kr/kg, men de kostade 11 kr styck!


Nytt schampo och balsam från Maria Nila. Ska tydligen vara magiskt för fett hår och
ändå behålla färgen för färgat hår. Mina tre apor vet inte vad de ska ta sig till!

No comments: