2012-12-04

Namaste

Nu är jag äntligen hemkommen från ett intensivt yogapass på en timme. Trodde att jag inte skulle klara det. När jag satte mig ner på yogamattan värkte det i sätesmusklerna av träningsvärken från igår. Men det var så skönt för mina ömma ömma kropp att sträcka ut sig som en mask/fisk/krigare och så vidare. Måste gå på yoga det mer regelbundet, man tappar mycket balans och vighet när man varit utan ett tag.

Pratade med min vän Helen idag som ringde från Göteborg. Vi har inte hörts sedan i somras och mycket har hänt sedan dess. Ibland händer det saker i ens liv som gör att man inser hur bräckligt livet är. Nu ska jag ta en varm dusch och hoppa ner i sängen för en film, tror jag.
Körde i mina nya yogapants från Vanasa (ser ni den lilla lotusblomman, eller är det en buddha?).

No comments: