2012-12-12

Lill-lördag

Fader, jag har syndat. Haha. Jag käkade en halv tosca-bulle och en halv dumlemuffins efter middagen. Och ingen träning blev det idag. Vaknade för sent för att hinna packa träningskläder. Jaja, får se det som min lill-lördag. Det hade ju varit värre att gå ut och dricka massa öl (eller?).

Jobbet var ok idag. Mycket fniss, hann med allt som skulle göras och hade två kunder som gav mig komplimanger... För min ring. En tonårig tjej som nästan skrek "Guuud, vilken fin ring!" och en äldre herre som slängde fram "Fräsch ring du har där, vilken givmild kille du har!". Vad säger man?

Sofie och jag planerar att åka till simhallen på söndag och simma några längder. Sedan ska vi leka som barn i bassängerna, åka vattenrutschkana och ångbasta! Åh, det kommer att vara så härligt!

En bild som peppar mig just nu!

No comments: