2012-12-23

God morgon!

Kan ni fatta att det är den 23:e och det är julafton i morgon? Inte jag heller! Vaknade klockan 13 idag också och kände en viss tomhet när jag såg att A inte hade svarat på mitt sms. Han har varit på julfest och kunde tydligen inte slänga iväg ett sms innan, under eller efter festen. Fy fan, vad det suger att ha långdistansförhållande. Kids, do not do this.

Men jag ska inte låta det förstöra mitt glada julhumör! Ska spendera dagen med min kära familj och ordna med allt inför i morgon. Jag är tacksam för att vi alla är samlade idag och det är ju kanske den sista julen jag är här, på länge... I kväll ska jag försöka hinna till Jockes uppesittarkväll en stund och träffa favoritkillarna.

Tack Sofie för de fina julklapparna och för att du fick mig att fnissa med ditt sms i morse, haha. Love you.

Precis vad jag ville ha! Ett iPhone-armband som jag kommer att använda på gymmet och
ett fint,  färgglatt halsband!

No comments: