2012-12-18

Träningsvärken från helvetet

Ja, jag vet, jag använder det uttrycket ganska ofta, men idag är det på riktigt. Fy. Igår var jag och Sofie på en timmes bodypump och peppade varandra till max. Vi båda sneglade på varandras vikter och försökte lägga på lika mycket som den andra. Dessutom var min snygge tandläkare från Stångå tandklinik på passet också, vilket gav oss ännu mer motivation, haha. Om benen darrar redan under passets gång, vet man att träningsvärken kommer att vara mördande. Och japp, så var det idag. Mina ben, min rumpa, bröst och armar armar är helt förstörda. Jag gick verkligen i slow motion hela dagen och varje gång jag skulle hämta något läkemedel från de understa lådorna, höll mina ben på att dö. Sista biten från bussen hem till dörren var outhärdlig. På riktigt.

Annars har det varit fullt ös idag på jobbet, jag var där 10,5 timmar idag. Höll på att avlida. På grund av det tidiga morgonmötet (som var ganska mysigt med skinkmacka och julklappsutdelning), så gick majoriteten av personalen hem vid 14-tiden. Fyra tappra själar var kvar och kämpade med vågorna av kunderna. Det märks att det är pre-juletider och mycket folk på stan.

Jag känner att jag håller på att bli förkyld... Klockan är 22.30 och jag tror faktiskt jag går och lägger mig. Fick typ 4 timmar sömn i natt.

Julklappar från jobbet!

No comments: