2012-12-07

Min fredagskväll

Vad har ni gjort en fredagskväll som denna? Jag har legat och snuskat mig hela fredagskvällen. Nej, inte på det sättet ni tror (jag är ju gräsänka) utan jag har legat i mina svettiga träningskläder och tittat på Gossip Girl och så klart Postkodsmiljonären.

Tänkte duscha men sedan tänkte jag "jag ska bara..." ett par hundra gånger. Och jag var helt isolerad, för jag glömde min mobil i köket och orkade bara inte gå ner och hämta den. Haha, dagens ungdom. Slet 40 minuter på crosstrainern på gymmet idag men orkar inte gå några trappsteg för att hämta en grej i köket... Men jag har tränat 3 gånger denna vecka i alla fall! Well done, Naffe.

Ok, nu ska jag duscha och sedan sova. Upp tidigt (kl 08) i morgon och skypea med A. The good life!

Så här har jag legat hela kvällen... Svettig och ful men glad!

No comments: