2012-12-28

Naffes 2012!

Här kommer min "nyårskrönika", som alla bloggare envisas ha. Dags att summera det gångna året och blicka framåt på det nya året. Mitt 2012 har varit både fantastiskt och jobbigt! 
Fantastiskt
  • Min älskade Anthony friade till mig
  • Anthony blev "friskförklarad" från cancern
  • Jag fick spendera mycket tid med familjen
  • Jag stormtrivs fortfarande på mitt jobb 
  • Jag lyckades spara mer pengar än jag förväntat mig
  • JAG KLARADE FPGEE! 
Jobbigt
  • Anthony fick tillbaks sin cancer (som nu är bortopererad)
  • Att plugga till FPGEE och jobba heltid samtidigt
  • Tråkiga besked inom familjen
  • Alla mina vänner som flyttat från Linköping och alla dem som är spridda över hela Sverige

Så, allt som allt, ett bra år men nästa kommer att bli ännu bättre. Flytt till USA, börja praktisera på amerikanskt apotek och flytta ihop med min fästman! Min kära mor säger att 2013 kommer att bli mitt lyckoår eftersom mitt turnummer är 13 och min födelsedag är den 13/2. Vietnamesisk skrock, gotta love it! 

Här kommer i alla fall lite bilder från 2012!

Firade in 2012 med en härlig nyårsfest med vänner och en kyss från min älskling!

I februari var jag och 18 underbara vänner på min roliga födelsedagskryssning!

Helen blev färdig landskapsarkitekt och firade med en härlig fest!

Jag och syrran åkte iväg en snabbis till Berlin och njöt av currywurst och Berlinmuren! 

Jag, syrran och mamma kryssade till Helsingfors!

I mars åkte jag till USA igen och njöt av A och fick träffa mitt nya kusinbarn Kyle!

 30 mars friade Anthony med världens finaste ring! Läs mer om frieriet här.


I maj firade vi att föräldrarna fyllde 56 år!

Mamma köpte tomt i Västanvik!

Tog årets första dopp i maj med Sofie i Johannelund!

Åkte till USA igen i juni och njöt av en weekend i Napa och låg ofta vid poolen och stekte!

Firade midsommar med Erica och gänget i undersköna Värmland!

Hälsade på kära Lena och hennes homies i Götelaborg!

Moster och hennes familj kom hela vägen från Kanada och hälsade på!

Familjen gick på Skenninge Marken tillsammans, vilket inte har hänt på flera år!


Anthony hälsade på i Sverige i augusti och fick en förkärlek till cykelutflykter och Sveriges sommar


I augusti hade vi även vår fantastiska förlovningsfest med massor härliga vänner!

Jag flyttade från stan tillbaks till föräldrarnas hus...

Åkte till Stockholm och firade Jack och Jockes födelsedag på Matvarufabriken!


Firade min sötnos Sofie när hon fyllde år och ställde till med en rolig hemmafest!


Åkte till USA för 3:e gången i oktober och råpluggade till FPGEE och hängde med A!

Anthonys mamma ställde till med en till förlovningsfest och mammorna fick äntligen träffas!


 Gick på Swedish House Mafias One Last Tour-konsert på Friends Arena! FANTASTISKT!

Lussebakade med härliga vänner

No comments: