2012-12-22

Spelkväll

Vilken mysig spelkväll vi hade hos Kojo och Eddie! Bröderna har flyttat in i en härlig lägenhet på Drottninggatan och idag bjöds alla dit för en myskväll i spelens anda! Det var en kväll som bestod av många skratt, spännande stunder, glada vinnare och dåliga förlorare. Haha. Det är verkligen roligt att samlas ett gäng och spela spel och umgås. Ibland är fokuset så mycket på att dricka sig fulla och gå ut (inte för att det är något fel på det, hehe), men det är alltid trevligt med lite olika umgängesformer...

Kvällen slutade extra bra eftersom min kära Lisa skjutsade hem mig i sin pappas bil. Tack vännen!

Sofie, Linus, Lisa och Sandra spelar första partiet Labyrinten! Sofie spänner sig i smyg...

Samtidigt körde vi i soffan en omgång Besserwisser som jag vann, hihi! Vann även nästa
omgång av Sjuan... Vad kan jag säga? I'm on a roll, haha!

Smuttade på ett vin från Frankrike, som vi fick av Albin på vår förlovningsfest. Superb!
Jag hoppade in och körde en omgång labyrinten med Kojo och Sofie! Jag kom tvåa...


Kojo leker husmor och serverar oss alla glögg! Tack Sandra som tog med glöggen!

Hela gänget kör neger och president (inte pk namn på ett spel!) och ordet superneger hördes!

Rutiga skjortor på svenska killar - inga kommentarer!

No comments: