2012-12-01

Familjen

Efter jag kom hem från gymmet tog jag en liten tupplur och vaknade upp till en livlig middag med hela familjen samlad. Mysigt. Oavsett hur mycket skit man går igenom så är de mitt kött och blod och inget betyder mer för mig än min lilla familj.

Det kommer att kännas konstigt att flytta till andra sidan jordklotet och inte kunna träffa dem när man vill. Hoppas det är värt det. Att jag kan tjäna lite pengar så att jag kan hjälpa dem alla när de behöver. Att kunna ge tillbaka något till föräldrarna och kunna hjälpa syskonen är något jag prioriterar högt.

Ikväll kollade vi på den gamla godingen Sliding Doors med Gwyneth Palthrow. Myskväll helt enkelt. Skypeade lite med A också men det förstörde humöret istället. Tror vi hamnat i en ond cirkel där vi båda bara är irriterade på varandra. Men ska man inte ta hand om och försöka utveckla sitt förhållande även när man är ifrån varandra?

Bild: pappa har fått upp en julstjärna i mitt rum. Så mysigt. Tack!

No comments: