2012-12-04

Vänner

Vad skulle vi göra utan dem? Vänner som finns där i vått och torrt. Som man kanske inte träffar på en lång tid men som man alltid hittar tillbaks till. Som bara genom ett telefonsamtal får en att sakna dem så mycket. Efter förra bloggen var klar ringde min kära Lena från Göteborg.

Jag och Lena har inte setts sedan förlovningsfesten i augusti och har nog inte pratat ordentligt sedan dess... Därav vårt 1 timme långa samtal i kväll! Det var så mysigt att äntligen få prata med henne igen. Vi hade mycket att uppdatera varandra om. Under samtalet fick jag tårar i ögonen, skrattade högt och blev förstummad av hennes vishet. Vi har båda gått igenom mycket den här hösten och jag önskar att jag kunde ha ställt upp  mer för henne, men alla har ju sina upptagna liv att tänka på...

L, tack för att du fick mig att inse vad som är viktigt i livet.

Några av mina absolut bästa vänner: Lena, Fadia, Jack & Jocke, Helen, Lisa, Erica,
min älskade A och sist men inte minst, min kära Sofie!

No comments: