2012-12-19

Middag med underbara vänner

Idag hade jag en sådär dag på jobbet. Trots att det var kundklubbsdag och att vi var tomtenissar som gav julklappar och give-aways så var kunderna mer gnälliga än vanligt. Tur nog hade jag en härlig middag att se fram emot, det höll mig uppe hela dagen! Klockan halv åtta samlades åtta vänner på Platens över en bit god mat och lite gott att dricka. Mina underbara vänner, tack för att ni finns!

Min varmrätt bestående av entrecôte, pommes, örtsmör och serranolindad sparris!


Thérese och Jack har jätteroligt!


Härliga Kojo och my darling Jocke. Kojo bara ler...


Efterrätten (ja, det blev en!) bestod av himmelsk honungs- och saffransparfait!


My dear mr. Tightass och Sofies dessert!


Mina kära J&J gav mig julklapp/grattis-present! Titta vad glad jag blev!

No comments: