2012-12-03

Sucess kid strikes again!

Nu fattar bara de som hänger på 9gag min rubrik. Men det menar alltså att jag har lyckats med något bra! Även om det är mycket som är jobbigt nu, så är det mycket som är bra också. Always look on the bright side of life, right?

Jobb: Idag blev jag klar med mina parallellimport-listor (orkar inte förklara vad det är, tråkigt ändå) vilket innebär att jag inte behöver åka till jobbet kl 08 i morgon utan får sovmorgon till 9.15. Yay!

Shopping: Har shoppat lite på H&M-rean (tips!) och köpt massa grejer till mig själv och till andra för under 1000-lappen! Håller löftet: ingen shopping i Sverige förutom rea. Julklappar, yay!

FPGEC: Har fortfarande inte fått tillbaka resultatet från FPGEC, det står tidigast 17:e december. Så än så länge behöver jag inte plugga något och än så länge finns hopp... Yay (?)...

Träning: I två veckor har jag lyckats träna 3 gånger i veckan och bara käkat godsaker på helgerna - yay!

Haha, ni gäspar säkert redan. Men tänkte bara ge er en lite mer optimistisk Naffe, istället för gnäll-Naffe som ni fått dras med på sistone. Nu, sova!

Ser ni att det står REA till höger på ALLT! 

No comments: