2012-12-27

Vänner

Vilken dag! Vaknade klockan 08 och var helt säker på att jag skulle ringa chefen och meddela att de fick klara sig utan mig idag. Var bara så sjukt trött och kände mig sjuk. Men jag pallrade mig upp, tryckte i mig en macka med julskinka och senap och begav mig till jobbet, jobbade till kl 19 och mötte sedan upp några underbara gymnasiekompisar för en AW! Vi började på Horse and Hound för att dricka öl och käka hamburgare och gick sedan vidare till BK för goda drinkar! Fantastiskt rolig kväll, har inte skrattat så mycket på så länge ("och så insåg jag att jag satt på den där fransmannens tå!"). Och det var skönt att kunna dela med sig av nyheter man hållit inom sig länge. Ibland önskar jag att mina närmsta vänner bodde närmare mig (säger tjejen som snart flyttar till USA...).

Albin lyssnar på Fadia på Horse and Hound...

Lisa lyssnar på Fadia på BK (kolla in våra grädd-drinkar, som att bli full på glass!)...

No comments: