2012-12-23

Jockes uppesittarkväll

Jag hade huvudvärk och kände förkylningen komma krypandes men masade ändå min matkoma-röv ut till bilen och körde ner till stan i snöstormen. Allt för att få krama på Jack och Jocke och ge dem sina julklappar! Förstår ni hur mycket ni betyder för mig? Jack fick en Ralph Lauren-handduk och Jocke Tommy Hilfiger-necessär och presentkort på 1 månads gratis träning på Actic! Mr Tightass ska bli ännu tightare, haha!

I kväll hade Jocke även sin årliga uppesittarkväll med Bingolotto, goa vänner och massa godsaker! Det känns som om det var alldeles för längesedan jag och Jocke fick lite quality time, eftersom vi har så mycket att prata om så fort vi ses. Ändring på det, mr Tightass!


Jocke slår in klappar framför sin fina julgran!

Jack och Jocke hänger lite casual vid snacksbordet! 

Malin och Jack kör bingo och hoppas på 08 (tror jag) för att vinna 500 000, men icke...

Med denna bild önskar Jocke alla mina läsare, en riktigt god och lustfylld jul! 

No comments: