2012-12-31

Happy new year!

Gott nytt år mina vänner! Som Andrew gissade så bloggar jag direkt när jag kommer hem. Tack Andrew för en riktigt trevlig och mysig nyårskväll hos dig!

När jag kom dit var middagen över, hann dricka ett glas skumpa innan det bar av till Trädgårdsföreningen för fyrverkerier. Planen var att promenera upp till Belvederen, men vi hann bara till parken så räknade vi ner därifrån. Mysigt! Det enda som saknades var en kyss från min älskling! Men vi har många nyårskyssar att ta igen sen när vi bor tillsammans.

Kvällen fortsatte med mer skumpa, Baileys, Daddy Yankees Gasolina (haha!) och lite pinsamheter... Kom hem klockan 4 med sista bussen. Alldeles lagom.

Gott nytt år på er igen. 2013 blir bästa året!

Skumpan åkte fram direkt och till det, Karins kaka med blåbärsgrädde!

Fontänen i Trädgårdsföreningen

Fina tjejer: Sandra, Karin och Maja!

Andrew och Eddie njuter av varsin cigarr

Fyrverkerier!

No comments: