2012-12-26

Klick, klick!

Bara för att jag inte kan ta mig ur huset på grund av förkylningen, betyder det inte att jag inte kan spendera pengar, hehe. Har klickat hem lite på nätet. Bland annat nya jobbtofflor, i modellen Sydney från Birkenstock, till mig. Beställde ett par i modellen Florida förra året och har varit så nöjd! Viktigt med bra tofflor när man går och står så mycket på jobbet.

Har även fixat en väldigt fin (och dyr!) julklapp till Anthony. Nu ska jag bara hitta på något för hans födelsedag också... Eftersom han fyller i januari och jag i februari, ska vi ge varandra julklappar och födelsedagspresenter när vi ses i februari. Längtar! Efter honom alltså, inte presenterna, haha!

På tal om shopping, har jag inte shoppat några rea-kläder ännu, starkt! Inte för att man har lust att shoppa kläder när man ser ut som en julskinka... Ställde mig på vågen idag och det var ett stort misstag. Oj, vad man har lagt på sig över julhelgen! Dags att börja träna bort julskinkan! Så fort jag blir frisk igen bara...

Det blev mörklila denna gång och lite rabatt på dem också! 

No comments: