2012-12-18

Min önskelista

Nu när julen och min födelsedag närmar sig med stormsteg, kräver Anthony en önskelista. Annars köper han bara elektronik om han inte vet vad jag vill ha. Så jag har försökt knåpa ihop en önskelista. Svårt att komma på något när han redan gett mig en 2 karat diamantring i födelsedagspresent förra året... But here you go, babe, some suggestions:

Min önskelista 2012:

Marc Jacobs iPhone-
fodral, $38

Tiffany & Co. halsbandsberlocker, $150
Two-toned watch, eg:
Michael Kors
Chronograph,
$250
Marc by Marc Jacobs passport holder, $208

Maybe a pair of diamond earrings?

YSL Volupté Shine Lipstick, $32 



När jag blir miljonär skulle dessa klassiker vara på min önskelista. Dock vill jag gärna köpa dem själva. Väskor och accessoarer föredrar jag att köpa vintage. Jag älskar att köpa kvalitetsgrejer - men till ett bra pris. Uppväxt med föräldrar som kom till ett nytt land med helt tomma fickor, så är jag en person som inte riktigt kan njuta av en väska som kostar tiotusentals kronor. Jag är alltid mycket mer nöjd om jag får det jag vill ha till ett bra pris.

Min drömönskelista:

Burberry Trenchcoat
Moschino-bälte
Mullberry Alexa 
Mulberry Continental-plånbok 

Cartier Love Bracelet
En Chanel 2.55 medium (med silverkedja dock)


No comments: