2012-12-07

Heja Jack!!

Denna blogg är dedikerad till min gamle högstadievän Jack som jag känt i 13 år. I kväll var han med i en sista omgång av Postkodsmiljonären och vann 225 000 kr! Fantastiskt jobbat och OMG grabben är ju så smart, charmig och fotogenisk! Han är värd varenda öre, för han är verkligen en av världens snällaste och mest omtänksamma människor. 

En liten presentation av Jack. När jag och Jack gick i sjuan tyckte vi inte särskilt om varandra (jag sade att han var "parfois beau" på en franskalektion), men vi gick ut högstadiet som nära vänner och har hållit kontakten sedan dess, trots att det har varit många tusen mil mellan oss emellanåt. Jack åkte hela vägen från Lund till Uppsala på min 20-årsfest och senare närvarade han vid min examen, jag hälsade på honom när han var utbytesstudent i Prag, han var med på min 25-årskryssning, han var toastmaster på vår förlovningsfest i augusti, han har fylleringt till mig otaliga gånger och vi har diskuterat livet och kärleken, jag har ringt med gråten i halsen och han har pratat mig till sans... 

Varför är han singel, undrar ni? Haha, ingen aning. Vet ingen som är en sådan gentleman som han. Se hans tre avsnitt på tv4play så förstår ni varför jag är så stolt över honom! Dessa bilder är från hans senaste show, avsnitt 33!

Snygg!

Och smart!

Gissa vems bröllop han menade?!

No comments: