2013-01-13

Gossip Girl grand finale!

Varning! Detta inlägg innehåller SPOILERS! 

Haha, känns som alla svenska GG-fans kommer att blogga om detta i kväll! Jag såg sista episoden flera veckor sedan, men ville så klart se om den med min kära Sofie, även hon ett stort fan. Vi laddade upp med chips och godis och var peppade till tusen! Episoden innehöll allt man förväntade sig: två fantastiska bröllop, ett lyckligt slut och och massor med gamla, kända ansikten. Det var alltså säsongsavslutningen på en serie fylld med Upper East Side drama, vackra kläder och snygga människor. Vad jag kommer att sakna GG!  Fattar ni att den har funnits i 6 år? Jag var alltså en liten 20-årig fjärt när serien började och nu är både jag och GG-gänget vuxna. Det är lite mysigt att man har "växt upp" med gänget. Nu säger vi farväl och hittar en ny serie att bli kär i!

Äntligen!

För din skull (och min), Sofie! 

No comments: