2013-01-07

Ledig måndag

Hallå vänner! Hur har första dagen på veckan varit för er, mina godingar? Jag börjar veckan med att vara ledig från jobbet. Så skönt. Ska i och för sig jobba på lördagen som kommer, så då får man en veckodag ledig. Jag och lilla mamma har tillbringat dagen på IKEA med att köpa hyllor och annat smått och gott till mitt rum. Ni ska se när rummet blir klart, kommer att bli så mysigt! Skönt för mamma att ha projekt på gång också så hon får tänka på annat.

I morgon blir det jobb 9.15-18 och sedan ska jag och Sofie gymma. Det var längesedan! Ska även försöka cykla till och från jobbet hela veckan. Så skönt! Har redan gått ner 2 kg sedan julveckan genom att käka mindre portioner och cykla till jobbet. Måste bara fortsätta i samma anda.

Det är inte bara beach 2013 som gäller!

No comments: