2013-01-14

Längtar

Idag gick jag runt på jobbet och längtade efter semester och efter A. Tänkte på hur mysigt vi kommer att ha det i Stockholm, Malmö och Köpehamn. Vad mysigt att få fira en sen födelsedag med honom och mina vänner. Vad mysigt... Suck, var tvungen att ruska av mig dagdrömmarna då det fortfarande bara är januari och såå avlägset.

Idag jobbade vi i alla fall till 18.30 bara, vilket är en otrolig lyx! Speciellt när jag gäspade mig igenom hela måndagen. Usch, önskar jag kunde cykla till jobbet, det väcker en verkligen! Men när det är så himla kallt (-7, Lisa), min cykel har inga vinterdäck och cykelvägarna är oplogade så vill jag bara inte...

Föresten vill jag tacka alla godingar som gett mig massa nyttiga tips till vårt kommande äventyr!

Trött och längtansfull

No comments: