2013-01-12

Saturday sweat

Jobbade klockan 10-14 idag och gick sedan till gymmet. Känns som motivationen är tillbaka. Inget tjafs och inga ursäkter, bara gå dit och svettas. Nästa vecka börjar vi med att stänga kl 18.30 och till min stora lycka går det pass varje dag som börjar 19 (vilket jag aldrig hann till då jag slutade 19). Nu ska julskinkan tränas!

Idag var fjärde gången denna vecka! Körde ben, rumpa, nedre del av rygg, core och min magövning. Sedan kände jag mig färdig och tänkte åka hem, men lyckades peppa mig själv och körde 30 minuters fat burner på crosstrainern (300 kalorier idag igen!)! Använde mitt nya iPhone-armband och nya träningshörlurar på gymmet idag! Tack Sofie och brorsan för grymma, användbara julklappar! Först kände jag mig lite nördig med armbandet, men när jag såg att nästan varenda tjej på gymmet hade ett.

Dagens outfit: Träningsbh Nike, t-shirt Calvin Klein Performance, träningstights Vasana.

Min skeptiska min över att jag är på gymmet en lördag, haha!

No comments: