2013-01-21

Planer för våren 2013

Skulle egentligen gå upp tidigt idag och åka till IKANO med mamma och returnera lite grejer. Men mamma tyckte vi kunde åka en annan dag istället. Så jag snoozade till kl 11, käkade lite lunch och ligger nu och läser om fiancé visumet, marriage license och sådant roligt... Det känns som om den här våren kommer att gå så snabbt. A kommer hit om 26 (!) dagar, sedan tänkte jag åka till Sac i april för 3 veckors semester och sedan väntar vi bara tills visumet är klart så flyttar jag dit! Spännande...

Ska även försöka klämma in några weekends i vår i kanske Venedig, Edinburgh eller någon annan mysig stad. Vill försöka komma iväg med Sofie, mamma eller någon annan frivillig och se lite av mitt vackra Europa innan jag lämnar det...

Vill verkligen komma iväg till Venedig!

1 comment:

Marie said...

Kan verkligen rekommendera det! Skippa Murano men åk definitivt till Burano. Strosa runt på Rialto Bridge och kolla på den kända marknaden. Sug sen i dig kultur på Moderna. Fantastisk stad:)