2013-01-30

Mercedes-Benz Fashion Week Stockholm

Ja, nu är alla bloggtjejer i Sthlm på Stockholm Fashion Week och twittrar och bloggar om vita skor och vackra blusar. Vi andra vanliga döda kan ju spana in bilderna från modevisningarna i alla fall. Här kommer mina favoriter! So far...

Hunkydory 
Sveriges svar på Isabel Marant har nästa hösts mest fantastiska vardagskläder! Kolla in deras blusar, vinröda sammetsbyxor och kavajer och kappor... Åh... Min absoluta favorit för hösten 2013!



Dagmar
Fantastiska Dagmar levererade några vill-ha plagg, bland annat den här pälsjackan och denna klänning, kan se mig själv rocka dem! Synd att jag är för snål!

 

Ida Sjöstedt
Jag har lovat mig själv att en gång i framtiden ska min garderob innehålla en Ida Sjöstedt-klänning! Ingen gör så fantastiska och romantiska klänningar som hon! Skulle gärna bära dessa nästa höst!

Bilder från Stureplan.se

No comments: