2013-01-13

Lazy Sunday

Har precis skypeat lite med min älskling som fortfarande är sjuk. Stackarn har fått antibiotika men verkar inte bli bättre, han har alltid haft lite problem  med luftrören.

Annars då? Jo, har haft en extremt lugn och skön söndag. Gick upp vid klockan 12, käkade lunch med brorsan som kom på besök, vi städade undan julgranen och all julpynt, tog en härlig tupplur, hjälpte mamma laga mat (skalade potatis och morötter som en svensk arbetare i Norge!) och käkade middag. Efter middagen kom Sofie över på lite GG- och filmkväll. Mysig dag som sagt. Precis vad jag behöver som har en lång vecka framför mig med mycket jobb och mycket träning.

Idag är det 13 januari. Nu är det exakt en månad kvar till min 26-årsdag. Jag har funderat på att ta 1 månads detox. Klarar jag det, tror ni? 1 månad med bara hälsosam mat, träning minst 3 gånger i veckan och INGET lördagsgodis och alkohol? Ska jag..? JA! En månad klarar jag. I CAN DO IT!

Söndagsmiddagen bestod av bläckfisk- och ananaswok. Himmelsk!

2 comments:

Anonymous said...

You can do it! MEN haha, är det verkligen februari nu??

Naffe said...

Oj oj oj... Tack för att du finns och rättar mina slarvfel, min vän!