2013-01-09

God morgon!

Har precis skypeat med min älskling för att säga Happy Birthday! A hälsar tack till alla som gratulerat honom och blev jätteglad för sin överraskning, ska visa er strax vad det var för något! Han var förkyld, stackarn. Jag blir extra ledsen och sentimental när A är sjuk, ledsen eller upprörd, för att jag inte kan vara där för honom. Men snart så! 

På tal om långdistansförhållanden, tack du läsare som lämnade den supergulliga kommentaren igår! Du är inte alls läskig utan verkar vara en väldigt varm person som säger vad den tycker! Grymt att jag har en så gullig läsare som inte ens känner mig, men har följt mig så länge! Både jag och Anthony blev glada för kommentaren. Kram till dig

Nyvaken och sentimental

2 comments:

Anonymous said...

Ah, "nyvaken", but with make up! :-P

(cit. http://lifeofnaffe.blogspot.be/2011/04/omg-shes-not-wearing-makeup.html)

Naffe said...

Hahahaha, so that you don't get scared, dear Ricki!!