2013-01-06

Tacksam

Tack för alla värmande ord, vänner. Jag är tacksam över att jag har så fina vänner. Det är i de svåra stunderna i livet som man vet vilka som är ens närmsta vänner och vilka som bara är där när det är roligt. Min familj är viktig för mig och jag är tacksam över att kunna vara här med dem när vi går igenom sorgetider. När morfar gick bort i 2010, bodde jag i USA och det var jobbigt att vara ifrån min mamma den tiden.

Det blev en lugn lördag igår. Mina underbara kollegor lät mig åka hem tidigare från jobbet för att vara med min mamma. Nästan hela familjen var på en gudstjänst för att be för vår mormor. Det kändes bra. När man är gammal och så sjuk så är det en tröst att tänka att mormor nu är på en bättre plats.

Idag ska jag bara slappa och hjälpa mamma fixa lite i huset. Vi har ett projekt på g. Trevlig söndag, mina vänner!

No comments: