2013-01-09

Anthony 32 år!

Idag fyller min älskling år! Älskar honom verkligen mer och mer för varje år. Ju mer man lär känna varandras dåliga sidor, ju mer kan man också bli mer kär i personens goda sidor. Anthony är den som håller mig kvar på jorden, samtidigt som han lyfter mig när jag är nere och får mig att känna mig som världens mest älskade tjej. Han är den jag vill spendera mitt liv med, i vått och torrt.

Kan inte fatta att han var 29 år när vi träffades på den där baren. Kommer ni ihåg hur vi träffades? Annars kan ni läsa om det här, haha. Har ordnat med en lite surprise till honom idag på hans födelsedag. Får se om han uppskattar det! Hoppas! Han trodde att överraskningen skulle vara jag, men tyvärr, jag är ju inte miljonär som kan säga upp mitt jobb och flyga dit på hans födelsedag. Men snart ses vi! Och då ska han få sina tre presenter: julklapp, födelsedagspresent och mig!

Han kallar mig Meo för att det är mitt vietnamesiska smeknamn (jag är född i kattens år)!

1 comment:

Anonymous said...

Jag känner inte dig och du känner inte mig. Din blogg är den bästa bloggen som finns. Hade inte insett att jag följt dig så länge förrän du skrev att du och A hade varit i Kiruna 2011, började följa dig våren det året. Haha, jag lär väl låta som en stalker nu men läste dina inlägg från 2010 från då du träffade honom tills att du var hemma och var ledsen. Förstår känslan, min kille bor i England och vi har varit i ett distansförhållande sedan december 2010. Ja nu kanske du undrar varför jag skriver överhuvudtaget men jag har ju följt dig ett tag..ja jag vet inte. Din blogg är grym helt enkelt. ( det var förresten jag som hade klistrat in din kommentar om att A kommer hänga med ett tag, för ett par månader sen). Haha jag blir rädd för mig själv när jag läser det jag skrivit nu.. creeepy. Aja! (förlåt)