2013-01-08

Några bilder

Sorry, har inte uppdaterat så flitigt som jag borde. Jag kommer snart in i det igen, ska ni se! Idag jobbade jag till klockan 18 (min enda 18-dag denna vecka tack vare Bettan, sedan blir det att stänga kl 19 tre dagar i rad) och sedan begav jag och Sofie oss till gymmet. Vi körde överkropp idag: bröst, rygg, axlar, biceps, triceps och mage. Sofie fick testa på mina magövningar och vi var helt slut i slutet av övningarna. Grymma övningar!  I morgon ska jag köra ben och rumpa.

Här kommer några bilder från de bloggfria dagarna.

En godisstrut vår härliga praktikant skänkte några av oss som tack för denna tid!
Jag fick en med motiveringen att jag har varit en bra extra-handledare!


Mina nya lila Birkenstock! Härligt att kunna gå skönt på jobbet igen!


Mellanmål idag: kanel-knäcke med keso och banan!

No comments: