2013-01-24

Himla bra torsdag!

Gick upp kl 07.30 idag och kände att dagen skulle bli sådär. Men icke! När vi öppnade fick jag ta hand om en dam som hade 30 (I'm kidding you not!) pappersrecept och när jag tog hand om henne så utbrast hon hela tiden gråtmilt om hur duktig och snäll jag var. Stackars lilla damen hade inte blivit särskilt väl bemött på andra ställen. Så hon propsade på att köpa en semla till mig som tack och när jag vänligt avböjde så kom hon tillbaka med en bukett tulpaner! Åh, söta små damer är det bästa som finns!

Sedan kom ett stort paket på posten innehållandes - mig och mina kollegor i pappersform! Haha, åh har inte skrattat så mycket på länge. Så himla roligt att se sig själv som en pappersdocka! Får se när de dyker upp i butiken...

Bilder: min goda lunch bestående av fried rice och ägg-köttfärslimpa och tulpanerna framför pappersdockorna! Haha, skrattar fortfarande.



No comments: